Kraj

Lubię To coraz aktywniejsza na rynku

Agencja socialmediowa zdobyła dwa nowe budżety, walczy o siedem kolejnych. Szuka 10 osób do różnych działów i chce wejść na kolejne rynki europejskie.

Lubię To, kierowana przez Macieja Bielickiego agencja specjalizująca się w kampaniach w Facebooku, chce znacząco rozszerzyć skład zespołu. Do końca tego roku planuje zwiększenie zatrudnienia z obecnych 19 pracowników o kolejne 10 osób. W pierwszej kolejności agencja chce powiększyć team programistyczny, zatrudnić account managerów oraz content designerów.

Rozszerzanie składu Lubię To to efekt coraz większej liczby obsługiwanych klientów. Do ich grona dołączyły niedawno dwie firmy z sektora FMCG, jednak ich nazw agencja jeszcze nie ujawnia. Ponadto Lubię To uczestniczy obecnie w kolejnych siedmiu przetargach socialmediowych.

Klientami agencji są m.in.: Nivea, Sobieski, Big Star, Payback czy sieć sklepów Flo. Lubię To pracuje również dla  innych agencji reklamowych czy interaktywnych, m.in.: dla FireFly Creation, Scholz & Friends czy Infinity Group.

Planowane przychody Lubię To za 2011 r. mają wynieść 2,5 mln zł. Agencja nie ujawnia, jaki wynik finansowy osiągnęła w ub.r.

Warszawskie biuro Lubię To obsługuje klientów nie tylko na rynku polskim, ale też na pozostałych rynkach regionu CEE. Agencja planuje rozszerzenie świadczonych usług o kolejne europejskie kraje.

Jednym z głównych pól specjalizacji Lubię To są kampanie Social Ads w Facebooku – agencja ma dedykowany team do przeprowadzania i optymalizacji tego typu działań.