Przetargi

Netia szuka nowych pomysłów reklamowych

W przetargu marketera biorą udział prawdopodobnie cztery agencje.

Netia SA prowadzi przetarg reklamowy, nazwany wewnętrznie przeglądem.

– Mamy w planach kilka nowych usług i produktów – powiedział Michał Dolny, dyrektor departamentu marketingu Netii SA. – Chcemy się upewnić, że ich reklama ponownie będzie wyznacznikiem standardów na rynku komunikacji. Teraz mamy poczucie, że nasze reklamy są bardzo dobre i jesteśmy z nich w pełni zadowoleni, ale szukamy nowych pomysłów.

Jedną z agencji biorących udział w konkursie jest Brasil, która dotychczas obsługiwała tego klienta. Według naszych informacji w przetargu są prawdopodobnie cztery agencje, ale Michał Dolny nie chciał tego komentować. – Zaprosiliśmy kilka agencji – powiedział jedynie.

Przetarg ma zostać rozstrzygnięty w październiku.