Przetargi

"Ukryta" agencja w przetargu PZU

Ostatnia agencja biorąca udział w przetargu marketera wpisana została na stronie przetargowej przez administratora SAR.

W przetargu strategiczno-kreatywnym PZU, o którym pisaliśmy 1 września br. w MMP24, oprócz wymienionych agencji, czyli BBDO, DDB i Publicis, startuje jeszcze jedna. Wpis na jej temat został wprowadzony na stronie przetargowej Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR przez Agatę Kuczyńską, administratora strony przetargowej ze strony SAR. Agencja została wpisana jako “anonimowa”, czyli nie wiadomo, kto stoi za tym wpisem. Z naszych informacji wynika, że jest to prawdopodobnie PZL, ale informacji tych nie udało nam się potwierdzić u przedstawicieli agencji i ubezpieczyciela.

Prawdopodobnie jest to jeden z pierwszych – jeśli nie pierwszy – raz, kiedy taka forma ukrytego wpisu pojawiła się na stronie przetargowej.

O ile nam wiadomo, marketer chce w prowadzonym obecnie przetargu wybrać dwie agencje reklamowe: jedną o profilu strategiczno-kreatywnym, a drugą wyłącznie kreatywną, które będą pracowały nad odświeżeniem wizerunku marki (patrz MMP 24 z 13 lipca).

Briefy przetargowe trafiły początkowo do ośmiu agencji, ale nazwy pozostałych nie zostały ujawnione.

Zakończenie postępowania przetargowego planowane jest na październik br.