Kraj

Goldbach Interactive startuje oficjalnie

Agencja kieruje ofertę do klientów indywidualnych i pozycjonuje się jako full service digital agency.

Goldbach Interactive startuje oficjalnie
Na polskim rynku agencji interaktywnych oficjalnie zadebiutowała nowa – Goldbach Interactive. Nieoficjalnie informowaliśmy o tym w MMP24 już 2 września br. Dyrektorem zarządzającym agencji został Krzysztof Bińkowski (na zdj.), dotychczasowy członek ARBOmedia Polska. Agencja pozycjonuje się jako full service digital marketing agency.

Nowa firma została stworzona przez Goldbach Group, który jednocześnie jest właścicielem ARBOmedia AG, w której skład wchodzi m.in. ARBOinteractive. Ten podmiot odpowiada głównie za kampanie dla domów mediowych, a Goldbach Interactive kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych.

Wraz z wejściem na polski rynek Goldbach Interactive przejęła kontrolę nad spółką ARBOvision Warszawa oraz agencją socialmediową Tribe Guru. W najbliższym czasie spółka planuje włączenie do swoich struktur AdKing i LogicSearch. Do 2012 roku Goldbach Interactive chce działać na rynku z zespołem blisko 50 polskich specjalistów w zakresie digital marketingu. Obecnie w agencji pracują m.in. Agata Krynicka jako ekspert mobile marketingu, wcześniej była head of business development w AdHead, czy Erwin Wilczyński, ekspert social marketingu, wcześniej szef Tribe Guru.

Podstawowymi kompetencjami agencji są: strategia, kreacja z produkcją, budowanie portali i e-sklepów, social, mobile, a także rozwiązania performance marketingu i SEM/SEO.