Kraj

Gemius awansuje na szczeblu international brand managerów

Firma awansowała w strukturach Aleksandra Szafaryna, Roberta Różyckiego i Marcina Mazurkiewicza.

Firma Gemius rozszerzyła dział sprzedaży i marketingu o trzy nowe międzynarodowe stanowiska brand managerów.

Brand managerem badania GemiusStream został Aleksander Szafaryn (fot. 1). Za badanie GemiusHeatMap odpowiada Robert Różycki (fot. 2). Trzeci z nowych brand managerów – Marcin Mazurkiewicz (fot. 3) – koordynuje rozwój bazy GemiusGeo, rozwiązania Vsender, serwisu www.rankingcee.com oraz innych narzędzi wspierających badania oferowane przez firmę Gemius.

Marcin Mazurkiewicz wcześniej pracował w Gemius Polska, gdzie zajmował stanowisko specjalisty ds. wsparcia sprzedaży. Aleksander Szafaryn i Robert Różycki od początku kariery w Gemius pracują jako brand managerowie, ale wcześniej pełnili tę funkcję jedynie na rynku polskim. Obecnie to stanowisko zostało wprowadzone do struktury globalnej Gemius SA. Wskazane osoby odpowiadały jedynie za działania na rynku polskim.