M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola odkłada przetarg na MultiVitę

Serwis Dzienny | 9 grudnia 2003, 00:00

Coca-Cola Services Poland nie przeprowadzi w najbliższych miesiącach przetargu na obsługę reklamową przejętej marki MultiVita. Brand wody mineralnej został kupiony...

Coca-Cola Services Poland nie przeprowadzi w najbliższych miesiącach przetargu na obsługę reklamową przejętej marki MultiVita. Brand wody mineralnej został kupiony przez Coca-Colę od grupy Maspex Wadowice, transakcję sfinalizowano w październiku br. Koncern już dystrybuuje produkt i obecnie pracuje przede wszystkim nad pełnym dostosowaniem do swoich standardów produkcji wody. Przedstawiciele Coca-Coli zapowiadali wcześniej, że po finalizacji transakcji przejęcie MultiVity zostanie rozpisany przetarg na obsługę tej marki, również agencje reklamowe spodziewały się przetargu na nowy lokalny brand. Jednak według informacji uzyskanych w Coca-Coli do przetargu najprawdopodobniej nie dojdzie wcześniej niż w drugim kwartale przyszłego roku.

MultiVita była dotąd obsługiwana przez agencję Euro RSCG New Europe, która pracuje dla wszystkich marek Maspeksu. Wiadomo już, że wprowadzenie do portfolio Coca-Coli nowej wody nie spowoduje rezygnacji z międzynarodowej marki Bonaqa, która należy do innego segmentu - wód stołowych. Wydatki reklamowe brandu MultiVita w 2002 r. zamknęly się kwotą 10,5 mln zł, a w okresie styczeń-październik 2003 r. - około 7 mln zł (dane: Expert Monitor). (TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,