Heineken Star Player to gra dual screen, która pojawiła się na niektórych rynkach jeszcze w poprzednim sezonie piłkarskim. Pozwala ona konsumentom, którzy oglądają w telewizji mecze Ligi Mistrzów, jednocześnie bawić się na telewizorze lub innym urządzeniu w typowanie wyników i dyskutować o tym, co dzieje się na boisku. Autorem aplikacji jest brytyjska agencja AKQA. Z gry można korzystać za pomocą komputera, iPhone’a lub grać na fan page’u Heinekena w Facebooku.
Szczegóły wykorzystania tego konceptu w Polsce nie są jeszcze znane. Wiadomo jedynie, że aplikacja pojawi się w polskiej wersji gry na stronie WWW marki.
Grupa Żywiec, do której portfolio należy Heineken, od ub.r. aktywniej w Polsce wykorzystuje globalną umowę sponsoringową z UEFA dotyczącą Ligi Mistrzów. W poprzednim sezonie pojawiły się m.in. specjalne powiązane z Ligą Mistrzów kampanie i promocje konsumenckie. Powodem była wyraźna sugestia centrali, aby w ramach globalnej synergii lepiej wykorzystywać deal z UEFA. Drugą przyczyną mogło być to, że piłkarską komunikację związaną z Euro 2012 rozpoczął Carlsberg – główny konkurent Heinekena. Wcześniej Heineken ograniczał się jedynie do billboardów sponsorskich wokół transmisji meczów, a komunikacja marki w Polsce skupiała się na muzyce i festiwalu Open’er.