Kraj

Mann i Materna reklamują kredyty mieszkaniowe

Kampania Kredyt Banku jest adresowana zarówno do osób mających już mieszkanie, jak i do zainteresowanych kupnem pierwszego własnego M.

Kredyt Bank rusza z nową kampanią reklamową, w której ponownie występują Wojciech Mann i Krzysztof Materna, którzy od maja firmują swoim wizerunkiem bank.

Obecnie bank promuje ofertę kredytów hipotecznych, która zakłada m.in. 0 proc. prowizji za udzielenie kredytu, 0 proc. wkładu własnego oraz niższe marże i premię za aktywne korzystanie z innych produktów bankowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcHYzjhSVjVc%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
W kampanii będą emitowane dwa spoty. Pierwszy, jak mówi Agnieszka Nachyła, dyrektor departamentu marketingu bankowości hipotecznej Kredyt Banku, ma trafić do osób, które mają już własne mieszkanie, ale myślą o zakupie większego, drugi zaś – do tych, którzy są zainteresowani zakupem swojego pierwszego M.

Filmy reklamowe będą emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN Siedem, TV4, Polsacie Sport, Polsacie Sport Extra oraz w pakietach Discovery i Atmediów obejmujących 30 stacji tematycznych. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania w prasie ogólnopolskiej (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, “Wprost”) oraz lokalnej (regionalne wydania dziennika “Polska” i “Echo Miasta”). Reklamy będą również widoczne w największych portalach, serwisach i wyszukiwarkach internetowych (Wp.pl., Onet.pl, Totalmoney.pl, Comperia.pl, Bankier.pl). Na potrzeby kampanii przygotowano specjalny microsite.

Zaplanowano także działania marketingu lokalnego oraz BTL. W kampanii zostaną również wykorzystane witryny placówek oraz siatki outdoorowe widoczne w często uczęszczanych punktach miast.

Za kreacje reklamowe odpowiada agencja Just, za działania w social mediach – agencja Face Addicted. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Jan Hryniak, a wyprodukował je dom produkcyjny Opus Film. Kampania potrwa do 23 października br.