M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hochland inwestuje we wsparcie Twarożku

Beata Goczał | 15 września 2011, 06:00

Marketer wspiera kampanią reklamową jedną ze swoich ostatnich nowości.

Hochland Polska dla linii swojej ostatniej nowości – Twarożków z grubo krojonymi warzywami - przygotowała we wrześniu br. silne wsparcie reklamowe.

Produkt został wprowadzony na rynek wczesną wiosną br. Kampanię launchową miał w maju br.

W ramach aktualnych, intensywnych działań przewidziano emisję reklam w telewizji, degustacje w punktach sprzedaży detalicznej, wsparcie POS-ami półki sklepowej, reklamę w prasie fachowej (pod hasłem "Twarożek – silna reklama, większe zyski"), silne działania w internecie, szereg aktywności PR w prasie kobiecej.

Kampania telewizyjna jest kontynuacją emisji reklamy wykorzystywanej w maju i czerwcu br. Spot podkreśla przede wszystkim naturalność i jakość produktu - duże, chrupiące kawałki warzyw w świeżym twarożku.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Change Integrated, a za planowanie mediów dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Czytaj więcej na temat: , ,