M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyborowa poszerza współpracę z Endorfiną

Maciej Burlikowski | 15 września 2011, 06:00

W najbliższym czasie agencja będzie pracowała głównie dla whisky Ballantine's.

Wyborowa SA, producent m.in. wódki Wyborowa oraz importer i dystrybutor whisky takich marek, jak Ballantine's, Chivas Regal oraz Jameson, poszerza zakres zleceń dla agencji Endorfina Events. Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację wszystkich wydarzeń specjalnych dla najważniejszych marek whisky z portfolio importera: Ballantine's, Chivas Regal oraz Jameson.

– Dotychczasowa współpraca przy realizacji kilku wspólnych projektów na przestrzeni ostatniego roku pokazała nam, że Endorfina Events jest dla nas partnerem nie tylko na poziomie realizacji eventów, ale również w zakresie strategicznego i długofalowego planowania działań experiential marketingu, który dla nas jako firmy alkoholowej jest szczególnie ważnym narzędziem – powiedziała Katarzyna Pawlęga, marketing manager brown spirits w Wyborowa SA.

Działania agencji podzielone będą na trzy marki, z czego znaczna większość zostanie zrealizowana dla Ballantine'sa. Marketer wraz z agencją planują także działania na kilka kolejnych miesięcy dla whisky z kategorii premium: Chivas Regal oraz irlandzkiej whisky Jameson.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,