M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sharp na stadiony Euro 2012

Tomasz Wygnański | 15 września 2011, 06:00

Sponsor imprezy zadbał o obecność swoich produktów na głównych arenach imprezy.

Firma Sharp, sponsor Euro 2012, wyposaży trzy polskie stadiony w swoje telewizory. Chodzi o obiekty w Warszawie, Gdańsku i we Wrocławiu. Porozumienia z operatorami stadionów dotyczą telewizorów, które znajdą się m.in. w lożach biznesowych i różnych pomieszczeniach dla kibiców, nie dotyczą natomiast telebimów. W każdym przypadku chodzi o kilkaset sztuk, np. na Stadionie Narodowym w Warszawie pojawi się ponad 250 telewizorów.

Urządzeń Sharpa nie będzie natomiast w Poznaniu. Jeżeli operator stadionu zdecyduje się na telewizory innego dostawcy, to logo producenta musi zostać zasłonięte podczas rozgrywek Euro 2012.

Sharp nie zdradza na razie swoich planów reklamowych związanych z rozgrywkami Euro. Wiadomo natomiast, że pojawią się specjalne wersje produktów na imprezę. Produkty firmy są też już wykorzystywane przez innych sponsorów jako nagrody w promocjach.

Czytaj więcej na temat: