Kraj

Tadeusz Marciniak znów odpowiada za Infoscreen

Po przerwie wraca do Stroera, żeby zająć się siecią ekranów reklamowych zlokalizowanych w warszawskim metrze.

Tadeusz Marciniak, który wdrażał sieć Infoscreen na polskim rynku w 2008 r., wrócił do Ströera. Zastąpił Tomasza Teodorczyka, który z końcem sierpnia 2011 r. zakończył współpracę z firmą.

Tadeusz Marciniak jako business unit manager jest odpowiedzialny za rozwój i optymalizację działania tego projektu. Ostatnio pracował jako dyrektor marketingu innowacyjnych projektów Medico Brain oraz Green Capital City.

Infoscreen to sieć 31 ekranów emitujących spoty reklamowe w jakości HD zlokalizowanych na 10 stacjach warszawskiego metra o największym przepływie pasażerów. W pętlach programowych wyświetlane są reklamy przeplatane kontentem informacyjno-rozrywkowym. Można zaplanować reklamę przy kontekstowo dobranych pozycjach programowych, np. news, pielęgnacja i uroda, moda, kulinaria, zdrowie, auto/moto, sport, komputery/IT, technologie.