M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

V2Media wprowadza pre-roll premium

Maciej Florek | 16 września 2011, 06:00

Miesięczny zasięg serwisów w pakiecie pre-roll premium za sierpień wynosi 1,2 mln użytkowników.

V2Media proponuje reklamodawcom nową jakość – reklamę pre-roll w otoczeniu treści na wysokim poziomie merytorycznym. W tym celu wyselekcjonowano witryny z portfolio sieci Grupy ARBOinteractive, które są serwisami o wysokiej jakości publikowanych materiałów. Są to: Wideo.pb.pl, Tv.rp.pl oraz Gry-online.pl sekcja premium.

Ponadto V2Media nawiązało współpracę z serwisami internetowymi Telewizji Polskiej, czego efektem jest dołączenie do pakietu pre-roll premium serwisów Tvp.info oraz Tvp.pl/vod. Zasięg miesięczny pakietu kształtuje się na poziomie ponad 1,2 mln użytkowników (źródło: BBelements, dane za sierpień br.).

Reklama typu pre-roll to spot emitowany przed właściwym kontentem wideo na całej powierzchni okna playera.

Czytaj więcej na temat: , ,