Kraj

Duże zasilenie w HBO Polska

Sześć nowych osób pojawiło się w strukturach marketingowych HBO.

Do działu marketingu HBO Polska dołączyło kilka nowych osób. Są to: Paweł Polański, który objął stanowisko research managera (o jego przejściu informowaliśmy we wczorajszym wydaniu “MMP24”), Tomasz Teodorczyk, marketing manager i szef zespołu AXN, Agnieszka Łukasińska, brand manager HBO, Marcin Królicki, creative service manager, Marek Sikorski, koordynator ds. trade marketingu, oraz Kaja Szafrańska, koordynator ds. internetu w grupie kanałów AXN.

Polański odpowiada za realizację badań marketingowych. Z wykształcenia jest psychologiem społecznym. Rozpoczynał swoją karierę zawodową w MillwardBrown SMG/KRC, następnie pracował w firmie Atlantic, a ostatnio w TV Puls.

Teodorczyk objął stanowisko, które ostatnio pełnił Piotr Omielczenko. Obecnie jest odpowiedzialny za kompleksową politykę promocyjną, rozwój serwisów i wsparcie działań dystrybucyjnych. Marcin Królicki zastąpiła Monikę Twinam i zajmie się wszelkimi działaniami promocyjnymi HBO i Cinemax w obszarze kreacji, ze szczególnym naciskiem na promocję on air. Wcześniej pracował m.in. w agencjach reklamowych Euro RSCG i San Markos.

Łukasińska, Sikorski i Szafrańska objęli nowe stanowiska. Dotychczas Łukasińska pracowała w firmie Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Sikorski – w działach marketingu wydawnictw LexisNexis oraz Wiedza i Praktyka, a także w dystrybucji filmowej, a Szafrańska ostatnio związana była z Agora SA, gdzie brała udział w tworzeniu serwisu serialowego www.popcorner.pl.