M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Atmedia uruchamia własny panel telemetryczny

Joanna Dziwisińska | 16 września 2011, 06:00

Atmedia we współpracy z Nielsenem tworzy własny panel telemetryczny, bazujący na użytkownikach sieci UPC.

Atmedia we współpracy z Nielsen Audience Measurement i UPC uruchomi własny panel badawczy. Obejmie on łącznie 5 tys. gospodarstw i ruszy na początku 2012 roku. Panel telemetryczny jest w pełni finansowany przez Atmedia, a wyniki badań będą udostępniane stacjom obsługiwanym przez Atmedia.

Jak mówi Marcin Boroszko, CEO Atmedia Group, choć wyniki nie będą reprezentatywne dla całego kraju, to jednak dadzą przykłady, jak lepiej dotrzeć z reklamą do węższych grup docelowych. Analiza danych ma także pomóc kanałom w lepszym dopasowaniu programmingu.

Przypomnijmy, że Nielsen Audience Measurement jest obecnie głównym dostarczycielem badań telemetrycznych telewizji w Polsce. Bazuje on na panelu obejmującym 1,7 tys. gospodarstw. Formalnie od 2012 roku do grona klientów dołączy także TVP, który do tej pory korzystał z badań OBOP-u.

Panel Atmedia będzie drugim, po panelu platformy N, indywidualnym przedsięwzieciem badawczym prowadzonym przez Nielsena.

Czytaj więcej na temat: , , , ,