Kraj

Nestorzy na celowniku Banku Pocztowego

Bank podkreśla w kampanii, że dzięki Poczcie Polskiej jest łatwo dostępny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMnJCdY4pPMg%26feature%3Dplayer_profilepage%22%7D
Bank Pocztowy, który należy do Poczty Polskiej (75 proc. minus jedna akcja) oraz banku PKO BP (25 proc. plus jedna akcja), przygotował kampanię reklamową, którą adresuje do osób starszych (przez bank określanych mianem nestorów), a w szczególności – do emerytów.

Kampania ruszy w najbliższą niedzielę (18 września), będzie prowadzona pod hasłem: „Emerytura to nie wszystko”, a obejmie telewizję (30-sekundowe spoty będą emitowane do końca września br. w: TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, TVN Siedem, TVN24 oraz Polsacie).

Kreacje reklam przygotowała agencja Banah Group, natomiast planowanie i zakup mediów wykonał dom mediowy Effective Media.

W ten sposób bank promuje Pocztowe Konta Nestor oraz Kredyty dla Nestorów.

W reklamie konta Nestor Babcia Zenia z rodziny Nowaków – znanej z poprzednich reklam banku, podczas kursu tańca przekonuje swojego partnera, że konto jest łatwo dostępne, bo bank mieści się na poczcie, a gotówkę do domu przynosi listonosz.

Z kolei w spocie reklamującym ofertę Kredytów dla Nestorów Babcia Zenia zaprasza swoje znajome na herbatę i ciasto. Przy okazji z dumą prezentuje świeżo wyremontowaną kuchnię, na co mogła sobie pozwolić dzięki specjalnej ofercie w Banku Pocztowym.