M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa struktura sprzedży Coca-Cola HBC Polska

Tomasz Wygnański | 16 września 2011, 06:00

Producent i dystrybutor napojów systemu Coca-Cola stworzył dział zajmujący się rozwojem i strategią, co związane jest z dynamiką handlu detalicznego w Polsce.

Dotychczasowy dział handlowy został podzielona na dwie jednostki. Pierwsza to operacyjny dział handlowy, na którego czele stanął dotychczasowy szef Dan Fratila. Druga to dział rozwoju handlowego, zajmujący się m.in. strategią. Kieruje nim Monzer Elabrashy, który po przerwie wrócił do pracy w firmie.

Powstanie nowych struktur, zwłaszcza działu rozwoju, jest związane z bardzo dynamicznymi zmianami na rynku handlu detalicznego w Polsce, szczególnie z rozwojem dyskontów. Coca-Cola HBC Polska stara się odgrywać na rynku aktywną rolę, współpracuje ze wszystkimi formatami sklepów. Aktywnie też wspiera i edukuje handel tradycyjny w ramach specjalnego programu "Wykorzystaj Siłę Tradycji".

Coca-Cola HBC Polska to spóła systemu Coca-Cola zajmująca się produkcją i dystrybucją. Nad wsparciem marek pracuje przede wszystkim Coca-Cola Services Poland.

Czytaj więcej na temat: , , , ,