Kraj

Rex z gałązką kwitnącej wiśni

Henkel ma nową propozycję w ekonomicznym segmencie proszków do prania.

Henkel Polska wprowadza nowy wariant proszku do prania w obrębie marki Rex. Rex Japanese Garden 2 w 1 jest propozycją marketera w ekonomicznym segmencie proszków do prania – jego cena jest konkurencyjna, jednak jakościowo może być pozycjonowany jako produkt premium.

Produkt dostępny będzie w wersji do białego i do kolorów w cenie ok. 3,5 zł za opak. 300 g, ok. 13 zł za 1,5 kg, ok. 20 zł za opak. 3,5 kg oraz 30 zł za 5 kg. Nowy wariant ma się wyróżniać estetyką samego proszku, do którego formuły dodano niebieskie płatki mydlane o kształcie kwiatów oraz zielone granulki, a w szatę graficzną opakowania wkomponowano gałązki kwitnącej wiśni symbolizujące nowy zapach marki Rex.

Rex Japanese Garden 2 w 1 uzupełnia portfolio marki, które obecnie obejmuje takie produkty, jak Rex Crystal i Rex White Rose. Nowy wariant Reksa zastąpi wersję Almond Milk.

Launch Rex Japanese Garden 2 w 1 wesprą materiały POS i promocje w punktach sprzedaży, za które odpowiada Henkel Polska.

Konkurentami Reksa w rynku proszków do prania w segmencie ekonomicznym są takie marki, jak Dosia (Reckitt Benckiser) czy Bonux (Procter & Gamble). Henkel w segmencie proszków do prania ma jeszcze markę Persil pozycjonowaną w segmencie premium, w którym konkuruje z należącym do P&G Arielem.