Young & Rubicam, Legend i trzy mniejsze agencje zostały zaproszone przez Ministerstwo Gospodarki do dialogu konkurencyjnego w sprawie przygotowania kampanii wspierającej polskich inwestorów i eksporterów.
Kampania ma zachęcać przedsiębiorców do aktywnego wchodzenia na rynki zagraniczne i w efekcie pobudzać eksport. Przedsiębiorcy powinni przede wszystkim dowiedzieć się dzięki kampanii o istnieniu sieci centrów obsługi inwestorów i eksporterów (COIE), w których mogą uzyskać informacje oraz wsparcie w pozyskiwaniu nowych rynków zagranicznych.
Wartość kampanii wynosi 3,415 mln zł netto. Projekt współfinansowany jest przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
– Kampania będzie się odbywać głównie w mediach ATL, ale część budżetu powinna być również przeznaczona na materiały BTL – wyjaśniła Olga Pietrzak z biura prasowego Ministerstwa Gospodarki.