Kraj

Universal McCann najlepszy na warsztatach Grupy RMF

Agencja w nagrodę dostała do wykorzystania budżet 350 tys. zł.

Dom mediowy Universal McCann zwyciężył podczas tegorocznych warsztatów radiowych Grupy RMF, które zakończyły się w miniony weekend w Bukowinie Tatrzańskiej. Prace tej agencji pokonały 10 konkurentów.

Drugie miejsce w warsztatach radiowych Grupy RMF zajął dom mediowy MPG, a trzecie – praca ZenithOptimedia Group.

Zaproszone do warsztatów radiowych domy mediowe przygotowały wcześniej strategie mediowe, które prezentowały na spotkaniu w Bukowinie. Prace oceniało jury, które tworzyli: Monika Siejewicz, dyrektor marketingu Sony Poland, Piotr Wałęski, marketing manager w BZ WBK, Jacek Furman, prezes zarządu Aflofarm Farmacja Polska, Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF, i Dariusz Woźniak, dyrektor handlowy w Grupie RMF.

– Możliwość zobaczenia w krótkim czasie tak wielu agencji, to niewątpliwie bardzo ciekawe i wartościowe doświadczenie. Gdybym miała dzisiaj konstruować potencjalną listę domów mediowych do przetargu, miałabym ułatwione zadanie – powiedziała Monika Siejewicz z Sony Poland.

Zwycięzca warsztatów – Universal McCann – w nagrodę otrzymała 350 tys. zł rate card, czyli możliwość zrealizowania kampanii reklamowej w radiu o takiej wartości cennikowej, bez konieczności płacenia za nią. Dodatkowym bonusem jest możliwość stworzenia własnego radia, które znajdzie się na RMFon.pl. Universal McCann może wygraną wykorzystać w celu promocji swoich usług bądź dla jednego ze swoich klientów. Kampania zostanie przeprowadzona na wszystkich antenach Grupy RMF (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic) w ustalonym wcześniej z jej działem handlowym terminie.

Tegoroczne warsztaty Grupy RMF odbyły się po raz 10. Ich celem jest promowanie radia jako medium i niejako zmuszenie agencji do wcielania w strategie mediowe radia w kategoriach, w których radio nie jest medium często wykorzystywanym.