Agora SA ruszyła z kampanią wizerunkową “Gazety Wyborczej” prowadzoną pod hasłem “Gazeta od ważnych tematów”.
Layouty reklamowe przedstawiają złożone wydanie “Gazety Wyborczej” i jednego z jej redaktorów, którego czerwony element ubioru zastępuje prostokąt z logo “Gazety”. Na każdej reklamie znalazła się też wypowiedź danego redaktora oraz hasło kampanii.
Kreacje z hasłem “Gazeta od ważnych tematów” będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS w całej Polsce (na backlightach), a w październiku w sieci kin Helios będzie wyświetlany spot reklamowy (emisje do połowy listopada br.). Kampania ruszyła 15 września i potrwa do końca roku. Odpowiada za nią agencja Bardzo, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.
Przypomnijmy, że ostatnio w dzienniku zmieniono makietę i treści “Gazety Świątecznej”, a w “Gazecie Stołecznej” wprowadzono nowy cykl tematyczny “Warszawa od nowa”.