Kraj

"Pretty" debiutuje na rynku

Nowy tytuł typu custom publishing w portfolio Ginza Media Group jest dostępny w wolnej sprzedaży.

Na rynku pojawił się nowy magazyn “Pretty”. Jest to pismo z segmentu custom publishing wydawane przez Ginza Media Group na zlecenie firmy Pretty One, producenta luksusowej odzieży dla kobiet.

Jak mówi Agnieszka Kułakowska, PR manager Pretty One, firma zdecydowała się na wydawanie autorskiego magazynu, traktując go jako atrakcyjne narzędzie marketingowe. Magazyn będzie ukazywał się cyklicznie wraz w wprowadzaniem na rynek nowej kolekcji firmy. Pismo dostępne w wolnej sprzedaży (sieć Empik) liczy 64 strony i kosztuje 4,99 zł.

Pretty One to firma odzieżowa mająca salony nie tylko w Polsce, ale również w Niemczech, na Litwie i Łotwie.

Ginza Media Group istnieje na rynku od 2008 r. Wydawała pismo “Existence”, obecnie w portfolio ma takie tytuły, jak “Stuff”, “Four Four Two”, “Baby and More”. W listopadzie planuje ponowne prowadzenie na rynek polskiej wersji magazynu “Maxim”.