Kraj

Mosqi.to wspiera ING przy projekcie in-store

Agencja zrealizowała nową stroną banku, dzięki której można m.in. odbyć wirtualny spacer po odświeżonych placówkach. Dodatkowo Mosqi.to zajęła się komunikacją przy pomocy kodów QR.

Mosqi.to wspiera ING przy projekcie in-store
ING Bank Śląski zdecydował o wprowadzeniu do swoich placówek dodatkowych, multimedialnych nośników informacji. Zmienia się również wygląd wnętrz placówek, o czym pisaliśmy w MMP24 z dnia 25 lipca br. Aby przybliżyć zmiany klientom banku, agencja interaktywna Mosqi.to przygotowała stronę internetową pozwalającą na odbycie wirtualnego spaceru po wnętrzu placówki.

Strona została wyposażona w kalendarz, na którym pojawiać się będą terminy zamknięć placówek na czas remontu oraz ponownego otwarcia, aby można było sprawdzić, w jakim terminie dany oddział będzie wyłączony z użytkowania. Strona zawiera też mapę oddziałów, które przeszły już redesign. Dzięki wyszukiwarce można zlokalizować na mapie najbliższy zaktualizowany oddział.

Najważniejszą funkcjonalnością strony jest wirtualny spacer po nowym oddziale, wykonany w technologii renderingu 3D. Użytkownicy mogą zajrzeć w każde miejsce i dzięki aktywnym oknom informacji przeczytać o wprowadzonych zmianach.

Na czas przebudowy placówek banku ich witryny będą wyklejane grafiką zawierającą kod QR. Po zeskanowaniu go przy pomocy telefonu komórkowego użytkownik będzie mógł obejrzeć teaser zachęcający do odwiedzenia strony internetowej www.nowyoddzial.ingbank.pl.

Mosqi.to jest odpowiedzialna nie tylko za projekt i wykonanie strony internetowej ale również za produkcję mobilnego teasera oraz panoramicznej prezentacji, która pojawi się na ekranach LCD umieszczonych w oddziałach.