Producent marki Ariston wybrał biblioteki na miejsce promocji nowych modeli pralek Super Silent, których główną zaletą jest to, iż bardzo cicho pracują. Pierwsza ekspozycja tych urządzeń odbędzie się w Łódzkiej Bibliotece Głównej Politechniki. Pralki będą tam włączone przez cały czas, żeby pokazać, jak cicho pracują. Ekspozycja będzie powtarzana w wybranych bibliotekach na terenie całego kraju. Towarzyszyć jej będzie promocja nowego asortymentu produktów marki Ariston przeprowadzana w grudniu w większych centrach handlowych oraz na początku roku w sieci księgarń. Działania reklamowe obejmą także kampanię prasową w wybranych tytułach prasy ogólnopolskiej, którą przygotuje agencja Leo Burnett Warszawa i dom mediowy Carat Polska. Reklamy będą eksponowały całą gamę nowych urządzeń Ariston – pralki, lodówki, kuchenki i zmywarki – i podkreślały ich nowatorskie funkcje. W przypadku lodówek podkreśli się fakt, że posiadają pojemniki próżniowe i przechowywana w nich żywność jest zawsze świeża. Według danych GfK Polonia firma Merloni (marki Indesit i Ariston) ma aktualnie ponad 10-procentowy udział w polskim rynku AGD. (MKS)