Kraj

Promocja pralek Ariston na terenie bibliotek

Producent marki Ariston wybrał biblioteki na miejsce promocji nowych modeli pralek Super Silent, których główną zaletą jest to, iż bardzo...

Producent marki Ariston wybrał biblioteki na miejsce promocji nowych modeli pralek Super Silent, których główną zaletą jest to, iż bardzo cicho pracują. Pierwsza ekspozycja tych urządzeń odbędzie się w Łódzkiej Bibliotece Głównej Politechniki. Pralki będą tam włączone przez cały czas, żeby pokazać, jak cicho pracują. Ekspozycja będzie powtarzana w wybranych bibliotekach na terenie całego kraju. Towarzyszyć jej będzie promocja nowego asortymentu produktów marki Ariston przeprowadzana w grudniu w większych centrach handlowych oraz na początku roku w sieci księgarń. Działania reklamowe obejmą także kampanię prasową w wybranych tytułach prasy ogólnopolskiej, którą przygotuje agencja Leo Burnett Warszawa i dom mediowy Carat Polska. Reklamy będą eksponowały całą gamę nowych urządzeń Ariston – pralki, lodówki, kuchenki i zmywarki – i podkreślały ich nowatorskie funkcje. W przypadku lodówek podkreśli się fakt, że posiadają pojemniki próżniowe i przechowywana w nich żywność jest zawsze świeża. Według danych GfK Polonia firma Merloni (marki Indesit i Ariston) ma aktualnie ponad 10-procentowy udział w polskim rynku AGD. (MKS)