Kraj

Siemens podtrzymuje wizerunek telefonu SL 55

Siemens (Information and Communications Mobile Devices Siemens) rozpocznie w połowie grudnia br. kampanię reklamową telefonu komórkowego SL 55. Jest to...

Siemens (Information and Communications Mobile Devices Siemens) rozpocznie w połowie grudnia br. kampanię reklamową telefonu komórkowego SL 55. Jest to kontynuacja działań ATL rozpoczętych w połowie lipca br. Kampania ma na celu podtrzymanie wizerunku telefonu SL 55. Obecnie zaplanowano wykorzystanie nośników reklamy zewnętrznej (12×3 m i 12×4 m) oraz prasy opiniotwórczej, a w styczniu 2004 r. również telewizji. Kampania potrwa do końca stycznia przyszłego roku. Wysokości budżetu nie ujawniono. Model SL 55 jest pozycjonowany na najwyższej półce cenowej. W grupie docelowej są m.in. styliści, fotograficy, projektanci mody, dyrektorzy kreatywni, architekci oraz inni przedstawiciele wolnych zawodów, osoby ceniące sobie innowacyjność i elegancję. Wydatki reklamowe związane z pierwszym etapem kampanii telefonu SL 55 wyniosły 3,1 mln zł (Expert Monitor). (PR)