Przetargi

TBWAWarszawa wygrała przetarg na obsługę budżetu marki Frugo

Agencja TBWAWarszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową napoju marki Frugo produkowanego przez Krynicę Zdrój Sp. z o.o. Jak powiedział Jerzy...

Agencja TBWAWarszawa wygrała przetarg na obsługę reklamową napoju marki Frugo produkowanego przez Krynicę Zdrój Sp. z o.o. Jak powiedział Jerzy Nowotarski, dyrektor ds. handlowych i marketingu w Krynicy Zdrój, zwycięska agencja zaproponowała optymalne rozwiązanie dla rozwoju tej marki. W ostatnim etapie przetargu brała również udział agencja Art FM. W tym tygodniu będą ustalane warunki umowy między agencją a Krynicą Zdrój oraz przyszłoroczne plany marketingowe dotyczące Frugo. Nowotarski nie powiedział, na jak długo zostanie podpisana umowa z TBWAWarszawa. Wcześniej obsługą reklamową tego brandu zajmowała się agencja PZL. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa. Według danych Expert Monitora ubiegłoroczne wydatki na reklamę Frugo wyniosły 7,53 mln zł (w tym 6,9 mln zł na telewizję). (JD, AMS)