M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adah Advertising zwyciężyła w przetargu Cyfry Plus

Serwis Dzienny | 10 grudnia 2003, 00:00

Warszawska agencja reklamowa Adah Advertsing zwyciężyła w przetargu na obsługę BTL platformy cyfrowej Cyfra Plus. "Kreacja, jaką zaproponowała agencja Adah,...

Warszawska agencja reklamowa Adah Advertsing zwyciężyła w przetargu na obsługę BTL platformy cyfrowej Cyfra Plus. "Kreacja, jaką zaproponowała agencja Adah, na obu etapach przetargu ściśle odpowiadała naszym potrzebom, które zawarliśmy w briefie" - powiedziała Jolanta Adamowicz, zastępca dyrektora ds. marketingu abonenckiego Cyfry Plus. Oprócz agencji Adah Advertising w przetargu brały udział agencje VA Strategic Communications oraz Euro RSCG Dialog. Dotychczas obsługą budżetu BTL Cyfry Plus zajmowała się agencja Euro RSCG New Europe, która zajmuje się głównie komunikacją ATL dla tego klienta. Wysokość budżetu, o jaki starały się agencje, nie została ujawniona. Kontrakt zostanie podpisany na cały 2004 r. Obsługa ma dotyczyć tworzenia prospektów służących pozyskiwaniu nowych klientów oraz komunikacji z abonentami Cyfry Plus za pomocą materiałów drukowanych. Rozdzielenie budżetu ATL od BTL jest związane z planami Cyfry Plus dotyczącymi większego wykorzystania narzędzi BTL w komunikacji z abonentami. Agencja reklamowa Adah Advertising jest agencją typu full service, a jej klientami były między innymi firmy: CAiB, Citibank, Rossman, Procter & Gamble, Mitsubishi i Inforadio. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,