Kraj

Naxii inwestuje w reklamę telewizyjną [WIDEO]

Kampania reklamowa kierowana jest do osób cierpiących na przewlekłe dolegliwości układu ruchu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2l4ctUrviUc%22%7D
Rozpoczęła się kampania telewizyjna Naxii, leku z kategorii przeciwbólowej USP Zdrowie. Przeznaczony jest dla osób cierpiących na przewlekłe dolegliwości układu ruchu: bóle mięśni, pleców, oraz bóle reumatyczne.

30-sekundowy spot zatytułowany „Ela” emitowany jest na antenach głównych stacji telewizyjnych.

Spot został przygotowany przez marketera we współpracy z agencją Red8. Media planował i kupił Starcom.