Przetargi

Bauer odkłada rozstrzygnięcie przetargu na kreację dla "Motoru"

Wydawnictwo Bauer przesuwa rozstrzygnięcie przetargu na obsługę kreatywną tygodnika "Motor". Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami przedstawicieli wydawnictwa miał on się zakończyć...

Wydawnictwo Bauer przesuwa rozstrzygnięcie przetargu na obsługę kreatywną tygodnika “Motor”. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami przedstawicieli wydawnictwa miał on się zakończyć w tym miesiącu. “Cały czas trwają prace nad nową formułą “Motoru” i dopóki tygodnik nie osiągnie swego ostatecznego kształtu, nie będziemy podejmować ostatecznych decyzji dotyczących agencji reklamowej” – mówi Michał Mierzyński, dyrektor działu reklamy czasopism popularnych w Wydawnictwie Bauer (do niedawna kierownik biura reklamy czasopism motoryzacyjnych). Mierzyński nie ujawnia, jak długo potrwają jeszcze prace nad odnowieniem “Motoru”, zapowiada jedynie, że zakończą się one w pierwszym półroczu 2004 r. Na short-liście agencji wybranych przez Bauera pozostają dwie agencje (ich nazw nie ujawniono), jednak wydawnictwo prowadzi także rozmowy z kolejnymi zgłaszającymi się agencjami i butikami kreatywnymi, więc możliwe jest jeszcze poszerzenie short-listy. Wydawnictwo Bauer ma “Motor” w swoim portfolio od czerwca br., kiedy odkupiło prawa do wydawania tego tytułu od wydawnictwa Migut Media. Przeprowadzane obecnie zmiany w piśmie mają uczynić je tytułem bardziej masowym (obecna średnia sprzedaż egzemplarzowa to ok. 26 tys. egz.). Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Ryszarda Turskiego, dyrektora wydawniczego pism motoryzacyjnych w Bauerze, kampania reklamowa, która wesprze zrewitalizowany “Motor”, opierać się będzie w dużej mierze na telewizji i komunikować będzie zmiany, jakie zaszły w tytule. “Motor” to drugi tytuł motoryzacyjny w portfolio Bauera, obok dwutygodnika “Auto Moto”. Po zakończeniu prac nad zmianami w “Motorze” wydawnictwo rozpocznie prawdopodobnie prace nad projektem nowego pisma motoryzacyjnego. (MG)