M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adv.pl wygrywa budżet socialmediowy Tesco

Maciej Florek | 27 września 2011, 06:00

Agencja w mediach społecznościowych będzie komunikować postacie znane z kampanii ATL-owej, czyli Henia i Krystynę jako Ekspertów Tesco.

Agencja interaktywna Adv.pl wygrała przetarg na zbudowanie wizerunku Ekspertów Tesco i ich tożsamości poza kanałem ATL. Głównym założeniem jest stworzenie angażującego "świata postaci", który przeniesie się na wizerunek marki Tesco.

Głównym celem działań zaplanowanych przez Adv.pl jest przeniesienie sympatii, jaką budzą animowane postaci, na zainteresowanie marką Tesco i wykorzystanie jej do rekomendacji oferty.

- Przedstawiliśmy marce Tesco szeroki plan komunikacji Ekspertów Tesco przede wszystkim przez pokazanie ich życia prywatnego, stylu bycia i codziennych sytuacji. Takie podejście sprawi, że Henio czy Krystyna staną się postaciami z krwi i kości. Narracja behind the scenes pozwoli konsumentom Tesco łatwiej nawiązać z nimi relacje i zaangażować się w ich perypetie - twierdzi Mariusz Pełechaty, social media manager w Adv.pl.

Adv.pl już od dwóch lat współpracuje z marką Tesco w zakresie budowania bazy mailingowej, a od ponad roku wdraża strategię SEO. Teraz zajmie się także komunikacją marketingową w mediach społecznościowych.

W przetargu wzięło udział sześć agencji. Przetarg był dwuetapowy, do finału zostały zaproszone dwie. Ich nazwy nie zostały ujawnione.

 

Czytaj więcej na temat: , , ,