M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SAR rozczarowany wynikiem konferencji Imagination Day

Magdalena Lipińska | 27 września 2011, 06:00

Imagination Day, czyli pokaz filmów z festiwalu reklamy Cannes Lions, cieszył się tak dużym zainteresowaniem, że postanowiono go powtórzyć. Natomiast część konferencyjna nie spotkała się z zainteresowaniem branży.

Pokaz reklam, które zdobyły nagrody Cannes Lions, odbył się wczoraj w Multikinie Złote Tarasy w ramach Imagination Day. Nowa idea SAR, organizatora przeglądu, polegająca na połączeniu corocznego pokazu nagrodzonych filmów  z całodniową konferencją cieszyła się ograniczonym zainteresowaniem branży. Podczas gdy bilety na pokaz filmów i gale nagród rozeszły się na dwa tygodnie przed wydarzeniem, zainteresowanie konferencją, która odbywała się w ciągu dnia, okazało się dla organizatorów sporym rozczarowaniem. SAR sprzedał tylko 120 biletów na konferencje.

- Liczyliśmy na zainteresowanie około 500 osób. To zdumiewające, że kiedy wychodzimy z inicjatywą poprawy jakości polskich reklam, spotykamy się z brakiem zainteresowania - mówi Paweł Tyszkiewicz, dyr. SAR.

Konferencja spełniła jednak oczekiwania jej uczestników, którzy bardzo pochlebnie wypowiadali się na temat poziomu prelegentów.

- Zaprezentowano tu świeże spojrzenie na wykorzystanie kreatywnych pomysłów. Takie spotkania mają służyć inspiracji i ten cel został w moim przypadku osiągnięty - mówi Rafał Masiak, marketing manager w Nutricii.

Dużo większym zainteresowaniem cieszył się wieczorny pokaz reklam nagrodzonych na Cannes Lions. W związku z ogromnym zainteresowaniem SAR zadeklarował się zorganizować ich kolejny pokaz 3 października br. w Multikinie Ursynów.

 

Czytaj więcej na temat: , , ,