M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Conde Nast rozszerza kolejne marki magazynów

( red. ) | 27 września 2011, 06:00

Na Ukrainie i w Turcji otwarto kolejne bary i kawiarnie sygnowane tytułami z portfolio wydawnictwa.

Conde Nast realizuje strategię poszerzania swoich brandów w skali międzynarodowej. Ostatnio w Kijowie została otwarta Vogue Cafe, którą wydawca uruchomił wespół z firmą zajmującą się sprzedażą ekskluzywnych marek żywności i napojów The Otrada Luxury Group.

Jednocześnie w Stambule wydawca otworzył GQ Bar. Partnerem biznesowym w tym przedsięwzięciu jest The Dogus Group.

Kolejne bary, kawiarnie i restauracje mają powstać przede wszystkim w Azji, na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Południowej. Za realizację tych projektów odpowiada struktura Conde Nast Restaurants, która powstała w ubiegłym roku.

(na podstawie "Media & Marketing Global")

Czytaj więcej na temat: , ,