M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ferrero w Polsce pozostaje z Caratem

Joanna Dziwisińska | 27 września 2011, 06:00

Producent słodyczy skonsolidował część swojego europejskiego biznesu w Publicis Groupe. Zmiana nie dotyczy Polski, gdzie za obsługę nadal odpowiada Carat z grupy Aegis.

Ferrero postanowiło skonsolidować obsługę mediową na kilku europejskich rynkach w sieci Publicis Groupe. Zmiana została wprowadzona po przetargu, w którym brały udział także sieci Aegis i WPP.

Wynik przetargu dotyczy tylko krajów skupionych w ramach regionu Europy Zachodniej, czyli m.in.: Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Francji, Belgii, Holandii, Turcji oraz Grecji. Na potrzeby obsługi Ferrero w ramach Publicis powstanie struktura Ferrero Media Consulting Group.

Polski rynek włączony jest w region Europy Środkowo-Wschodniej, który ostatecznie nie został objęty przetargiem. Za planowanie i zakup mediów dla polskiego oddziału Ferrero od kilku lat odpowiada Carat.

(na podstawie "BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , ,