M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Afilo i Quartic wprowadzają Salesbooster

Maciej Florek | 27 września 2011, 06:00

Przy zastosowaniu nowoczesnych algorytmów eksploracji danych i sztucznej inteligencji system gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego, identyfikuje ich potrzeby oraz preferencje zakupowe.

Afilo wraz z firmą Quartic z Grupy Divante opracowały nowy produkt, który ma pozwalać na zwiększenie sprzedaży w sklepach internetowych – Salesbooster.

Jest to produkt skierowany przede wszystkim do dużych i średnich sklepów internetowych. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych algorytmów eksploracji danych i sztucznej inteligencji system gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego, identyfikuje ich potrzeby oraz preferencje zakupowe. Na tej podstawie tworzy indywidualne rekomendacje dla każdego klienta. Afilo zaś "oznacza" użytkowników sklepu, a następnie emituje im reklamy na innych stronach internetowych, których treść jest indywidualnie dopasowana do historii poruszania się danej osoby po sklepie.

Reklamy generowane przez Salesbooster są personalizowane w czasie rzeczywistym i dostosowane do potrzeb konkretnego użytkownika. Kreacje tworzone są z gotowych elementów dobieranych na podstawie danych z systemu. System pozwala na sterowanie zawartością reklam. Wyklucza na przykład produkty, które użytkownik już widział albo kupił. Rekomenduje mu natomiast produkty podobne do ostatnio oglądanych oraz produkty uzupełniające do zakupionych, inspirując go do zakupów.

Salesbooster sprzedaje Afilo we współpracy z Quartikiem. Oferta dostępna jest w podstawowym modelu rozliczeń - CPC (cost per click). Po okresie testowym możliwe jest przejście na rozliczanie w modelu cost per sale.

Czytaj więcej na temat: , ,