M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Antyradio wykorzystuje w reklamach QR kod

Beata Goczał | 27 września 2011, 06:00

Nadawca stara się wprowadzić do komunikacji nowe rozwiązania technologiczne.

Pod hasłem "Wybierz prawdziwy rock" ruszyła tegoroczna kampania wizerunkowa sieci Antyradio (Eurozet). To kontynuacja przyjętej rok temu komunikacji muzycznej stacji.

Kampanię rozpoczęła reklama teaserowa opublikowana w miesięczniku "Stuff". W projekcie wykorzystano QR kod, pod którym ukryty jest link do strony ze spotem. Aby go zobaczyć, trzeba mieć telefon komórkowy wyposażony w stosowną aplikację. Tematowi QR kodów poświęcono jeden z artykułów październikowego numeru magazynu „Stuff".

W najnowszej kampanii Antyradio podkreśla swój rockowy charakter i wykorzystuje dobrze znane już hasło „Wybierz prawdziwy rock". Na jej potrzeby stworzono spot reklamowy, który można zobaczyć w internecie na www.antyradio.pl/Specjaly/Antyradio-Wybierz-Prawdziwy-Rock/, na kanałach telewizyjnych Kino Polska i Filmbox, a także na ekranach Multikina.

Reklamy Antyradia pojawią się również w prasie (m.in.: "CKM", "Playboy", "Focus", "Top Gear", "Polska The Times", "Wprost", "Logo", "Żagle"), w portalu Onet.pl oraz na nośnikach zewnętrznych (ekrany LED-owe, plakaty, ulotki).

Całość kampanii została zaplanowana i zrealizowana przez Dział Promocji Stacji Lokalnych Grupy Eurozet. Spot reklamowy wyprodukowała Akademia Multi Art z Krakowa.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,