Kraj

Antyradio wykorzystuje w reklamach QR kod

Nadawca stara się wprowadzić do komunikacji nowe rozwiązania technologiczne.

Antyradio wykorzystuje w reklamach QR kod
Pod hasłem “Wybierz prawdziwy rock” ruszyła tegoroczna kampania wizerunkowa sieci Antyradio (Eurozet). To kontynuacja przyjętej rok temu komunikacji muzycznej stacji.

Kampanię rozpoczęła reklama teaserowa opublikowana w miesięczniku “Stuff”. W projekcie wykorzystano QR kod, pod którym ukryty jest link do strony ze spotem. Aby go zobaczyć, trzeba mieć telefon komórkowy wyposażony w stosowną aplikację. Tematowi QR kodów poświęcono jeden z artykułów październikowego numeru magazynu „Stuff”.

W najnowszej kampanii Antyradio podkreśla swój rockowy charakter i wykorzystuje dobrze znane już hasło „Wybierz prawdziwy rock”. Na jej potrzeby stworzono spot reklamowy, który można zobaczyć w internecie na www.antyradio.pl/Specjaly/Antyradio-Wybierz-Prawdziwy-Rock/, na kanałach telewizyjnych Kino Polska i Filmbox, a także na ekranach Multikina.

Reklamy Antyradia pojawią się również w prasie (m.in.: “CKM”, “Playboy”, “Focus”, “Top Gear”, “Polska The Times”, “Wprost”, “Logo”, “Żagle”), w portalu Onet.pl oraz na nośnikach zewnętrznych (ekrany LED-owe, plakaty, ulotki).

Całość kampanii została zaplanowana i zrealizowana przez Dział Promocji Stacji Lokalnych Grupy Eurozet. Spot reklamowy wyprodukowała Akademia Multi Art z Krakowa.