M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Portal Polskiego Radia w ofercie AdPlayera

Maciej Florek | 27 września 2011, 06:00

Sieć należąca do Agory jest odpowiedzialna za sprzedaż reklam przy treściach multimedialnych dostępnych na stronie Polskieradio.pl.

Oferta sieci reklamy wideo AdPlayer (Agora) powiększyła się o portal Polskiego Radia (Polskieradio.pl). W portalu dostępne są materiały audio i wideo przygotowywane przez dziennikarzy stacji Polskiego Radia. Polskie Radio to kolejny partner, po Grupie Eurozet oraz Tuba.FM, udostępniający sieci AdPlayer powierzchnię przed materiałami radiowymi.

AdPlayer oferuje internetową reklamę wideo przy jakościowych treściach multimedialnych oraz niestandardowe rozwiązania marketingowe, m.in.: seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych oraz transmisje wydarzeń na żywo.

 

Czytaj więcej na temat: , , ,