M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mamastudio laureatem 2010 Worldwide Logo Design Annual Awards

Jacek Piątkowski | 27 września 2011, 06:00

Nagrodę zdobył zaprojektowany przez firmę logotyp Pomnika Historii.

Nagrodzony logotyp (na zdjęciu) został zaprojektowany przez Joannę Kaźmierczak oraz Marcina Paściaka. Dyrektorem artystycznym projektu była Magdalena Ponagajbo.

- Pomniki historii to starannie wyselekcjonowane miejsca o szczególnej wartości historycznej, naukowej lub artystycznej. Stworzony przez Mamastudio logotyp jest przejrzysty i uniwersalny – celowo nie nawiązuje do żadnego konkretnego okresu historycznego, gdyż pomniki historii mogą być miejscami o wieloletniej tradycji i całkiem współczesnymi. Logotyp będzie funkcjonował w przestrzeni publicznej, w różnym otoczeniu, w tym na znakach przydrożnych – dlatego postawiliśmy na prostotę i czytelność – mówi Magdalena Ponagajbo, dyrektor artystyczna oraz partner Mamastudio.

Nagrodę WOLDA 2010 zdobył również projekt logotypu Erasm.us zaprojektowany przez należącego do zespołu Mamastudio Piotra Hołuba. Logotyp Erasm.us został najwyżej ocenionym znakiem z Polski, zdobywając nagrodę "Best of Poland".

Nagroda WOLDA 2010 jest kolejnym prestiżowym wyróżnieniem na arenie międzynarodowej, jakie w tym roku zdobyło Mamastudio. W lipcu br. Mamastudio zostało nagrodzone Red Dot Awards 2011 za projekt systemu informacji wizualnej dla Centrum Nauki "Kopernik".

Worldwide Logo Design Annual Awards (WOLDA) to międzynarodowy konkurs dla projektantów. Zwycięskie projekty wybierane są przez międzynarodowe jury złożone ze wszystkich uczestników konkursu (w roku 2010 zarejestrowano 1400 zgłoszeń oraz 200 laureatów reprezentujących kraje całego świata). Konkurs WOLDA 2010 jest rekomendowany przez prestiżowe organizacje, takie jak: Icograda, Aquent i Consumers International.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,