M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Browary Lubelskie wprowadzają Perłę Miodową

Maciej Burlikowski | 27 września 2011, 06:00

Na przyszłoroczne kampanie reklamowe marki producent rozpisze przetargi wczesną wiosną 2012 r.

Browary Lubelskie Perła SA, których sztandarową marką jest Perła, wprowadzają kolejny - szósty już - wariant smakowy tego piwa - Perłę Miodową. Jest ona produkowana z dodatkiem miodu z lubelskiej spółdzielni pszczelarskiej Apis - podobnie jak wprowadzone przed wakacjami tego roku Trybunalskie Miodowe.

Producent nie ukrywa, że chce wykorzystać coraz mocniej widoczny na rynku trend rosnącej popularności "specjalności" na rynku piw (chodzi zarówno o piwa niepasteryzowane, jak i smakowe).

- Po sukcesie Trybunalskiego Miodowego, które szybko zyskało uznanie u naszych klientów, zdecydowaliśmy się na rozszerzenie oferty naszej głównej marki. Pierwsze tygodnie sprzedaży pokazują, że była to słuszna decyzja. Perła Miodowa została dobrze przyjęta przez rynek, jej sprzedaż sukcesywnie rośnie. Do jej produkcji używany jest inny rodzaj miodu niż ten, który dodajemy do piwa Trybunalskiego. Dlatego charakteryzuje ją specyficzny, nieco goryczkowy smak – mówi Sławomir Staręga, dyrektor marketingu w Browarach Lubelskich "Perła".

Jakiś czas temu zastrzeżenia do nazwy Trybunalskie Miodowe zgłosił do Urzędu Patentowego browar Sulimar z Piotrkowa Trybunalskiego. Lubelski producent broni się, że piwo o nazwie Trybunalskie produkował także już dawniej, i twierdzi, że wprowadzenie miodowej Perły nie ma związku z konfliktem wokół Trybunalskiego.

W tym roku Browary Perła nie będą reklamowały nowej wersji miodowej. Na razie dostępna jest ona w macierzystym regionie Lubelszczyzny, jednak w ciągu miesiąca ma się pojawić w 0,5-l butelkach bezzwrotnych także poza regionem (m.in. na Mazowszu).

Tegoroczne kampanie reklamowe Perły Chmielowej i Perły Export przygotowała agencja reklamowa Pantomas, przetargi na przyszłoroczne kampanie swojej marki producent zamierza rozpisać wczesną wiosną.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,