M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TVP przygotowuje oferty reklamowe na Euro 2012

Joanna Dziwisińska | 27 września 2011, 06:00

BR TVP przygotowało strategię reklamową na rok 2012, w tym także ofertę na Euro. Obecnie czeka na jej akceptację przez zarząd.

Przyszłoroczna strategia handlowa TVP prawdopodobnie nie będzie się wiele różniła od dotychczasowej. Jak tłumaczy Zbigniew Badziak, dyrektor BR TVP, będzie m.in. uwzględniała elementy inflacji, okresową regulację cen, modyfikacje kosztów ze względu np. na pozycjonowanie w blokach. Można się także spodziewać poszerzenia oferty reklamowej kanałów tematycznych.

Jednym z ważniejszych elementów przyszłorocznej koncepcji będzie oferta na Euro, która ma zawierać specjalne rozwiązania sprzedawane wyłącznie w cenniku, formy mieszane (pakietowo-cennikowe). Wzrośnie także koszt CPP netto o kilkadziesiąt proc. w stosunku do średniorocznego. TVP pracuje także nad przygotowaniem dodatkowej oferty programmingowej, która pozwoliłaby zmaksymalizować wykorzystanie reklamowe tego okresu. Strategia zakłada również specjalne oferty dla internetu.

Obecnie BR TVP czeka na akceptację przyszłorocznej strategii przez zarząd TVP. Nie wiadomo jednak, kiedy to może nastąpić.

Czytaj więcej na temat: , ,