M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polkomtel ma pierwsze certyfikowane call center

Tomasz Wygnański | 27 września 2011, 06:00

Centrum operatora jako pierwsze w Polsce uzyskało świadectwo zgodności z normą europejską EN 15838.

Po audycie zrealizowanym przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i Austrian Standard Plus, partnera SMB certyfikującego centra telefoniczne, Polkomtel - operator sieci Plus - uzyskał certyfikat potwierdzający europejską normę jakościową EN 15838.

Norma została opracowana na zlecenie Unii Europejskiej. Jej celem jest określenie standardu działania tego typu struktur oraz stworzenia benchmarku w branży. Norma obejmuje zarówno procedury mające wpływ na zadowolenie i jakość obsługi konsumentów, jak i związane z wewnętrzną organizacją i efektywnością biznesową.

Polkomtel to pierwsza w Polsce firma mająca certyfikat zgodności z normą.

- Zainteresowanie wdrożeniem normy wśród polskich firm jest bardzo duże. Do końca roku 2011 przewidujemy, że proces certyfikacji przejdzie kilkanaście następnych firm - mówi Maciej Wielkopolan, prezes zarządu SMB.

Czytaj więcej na temat: , , , ,