M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G z reklamą na rączkach wózków Tesco

Beata Goczał | 27 września 2011, 06:00

Marketer został pierwszym klientem, który skorzystał z nowej oferty POS Media Poland.

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa na rączkach wózków zakupowych (tzw. Clip On) w sieci Tesco zorganizowana przez POS Media Poland, firmę specjalizującą się w reklamie in-store.

Akcja promocyjna zorganizowana dla Procter & Gamble ma na celu wsparcie sprzedaży produktów marki Blend-a-Med. W tej zakrojonej na dużą skalę kampanii wykorzystano wózki zakupowe, na które wyłączność w Tesco ma POS Media Poland. Oprócz dotychczas dostępnej reklamy na froncie wózka zakupowego w kampanii wykorzystano również nowo wprowadzoną w hipermarketach Tesco reklamę na rączce wózka zakupowego – tzw. Clip On.

Kampania potrwa od 24 września do 31 października, a swym zasięgiem obejmuje hipermarkety sieci Tesco na terenie Polski. Kreację reklam przygotował polski oddział agencji Publicis.

Czytaj więcej na temat: , , , ,