M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ambi Pur stawia na viral marketing

Beata Goczał | 29 września 2011, 06:00

Za projekt odpowiada Grey Group Polska.

Agencja Grey Group Polska jest odpowiedzialna za realizację nowej kampanii marki Ambi Pur (Procter & Gamble) w Polsce. Kampania poza spotami w telewizji wspierana jest filmami w internecie.

Jest to pierwsza tak duża kampania typu viral marketing marki Ambi Pur w Polsce.
Kampania przygotowana przez Grey Group prezentuje nową linię odświeżaczy powietrza Ambi Pur Fresh Air. W emitowanych spotach Ambi Pur zostaje poddany ekstremalnemu testowi na brzydkie zapachy. Realizacja spotów odbyła się w sierpniu 2011 r. w Łodzi. Do eksperymentu zaproszeni zostali przypadkowi przechodnie, którzy z zasłoniętymi oczami opisywali pomieszczenia, do których zostali zaprowadzeni. Ambi Pur wygrał starcie z brzydkimi zapachami, a eksperyment udowodnił, jak duży wpływ na postrzeganie rzeczywistości ma zapach (http://www.youtube.com/ambipurpl).

Kampania jest adaptacją pomysłu kreatywnego "Breath happy", za którą agencja Grey New York została nagrodzona Złotym Lwem w Cannes. Spoty zrealizowane przez Grey Group Polska będą publikowane w sieci. W telewizji wyemitowany zostanie spot nakręcony przez Grey Group New York.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada MediaCom.

Czytaj więcej na temat: , , , ,