M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

33 polskie prace w finale Golden Drum

Magdalena Lipińska | 29 września 2011, 06:00

Spośród 102 prac nadesłanych na konkurs przez agencje z Polski 33 zostały nominowane do nagród. Najwięcej nominacji uzyskało Leo Burnett.

Co trzecia praca zgłaszana przez polskie agencje na tegoroczny festiwal Golden Drums w Portorożu (Słowenia) dostała nominację. Polskie agencje wysłały łącznie 102 prace, to o 56 mniej niż w zeszłym roku.

Najwięcej nominacji uzyskała agencja Leo Burnett – 10 nominacji za osiem prac dla Procter & Gamble i jedną dla PZU SA. Agencja wysłała na konkurs 24 zgłoszenia.

Euro RSCG osiągnęło wyższy stopień skuteczności – wysłało 7 zgłoszeń, spośród których aż 6 zdobyło nominacje (dwie prace zostały zgłoszone do różnych kategorii).

Agencje Saatchi & Saatchi Poland (15 zgłoszeń), Ogilvy One Warsaw (agencja odmawia podania informacji o liczbie zgłoszeń) i Netizens uzyskały po trzy nominacje.

BBDO Warszawa (4 zgłoszenia) i Nienaltowski.com dostały po dwie nominacje.

Po jednej nominacji przyznano agencjom G7 (jedno zgłoszenie), Scholz & Friends Warszawa (jedno zgłoszenie), DDB (cztery zgłoszenia), Grey Worldwide Warszawa (cztery zgłoszenia).

Agencje Young & Rubicam i Change nie wysłały żadnego zgłoszenia. 18. edycja konkursu rozpocznie się 5 października. Cena jednego zgłoszenia waha się od 210 euro do 490 euro netto w zależności od kategorii.

Pełna lista nominacji znalazła się na stronie konkursowej.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,