Kraj

G7 adaptuje spot Kinder Bueno w Europie [WIDEO]

Reklama dla Ferrero została adaptowana na pięciu europejskich rynkach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7GqFNkggpQw%22%7D
Reklama Kinder Bueno realizowana przez G7 w Polsce została adaptowana na rynek czeski, węgierski, szwajcarski, austriacki, a wkrótce ma się ukazać również w Niemczech.

W spocie została wykorzystana piosenka Selah Sue, która została dostrzeżona przez kreatywnych w agencji jeszcze przed wydaniem singla.

– Kampania ta jest bardzo dobrym przykładem synergii, w jaki sposób reklama może wykreować hit muzyczny, który będzie później kojarzył się z reklamowaną marką – mówi Paweł Ciemiński, dyrektor kreatywny G7.

To trzecia kampania realizowana przez G7 dla marki Kinder Bueno. W Polsce swoją odsłonę miała na początku września br.