M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Anna Szaluś w dziale reklamy "Zwierciadła"

Joanna Jasikowska | 29 września 2011, 06:00

Została menedżerem ds. kluczowych klientów.

Anna Szaluś dołączy do działu reklamy Wydawnictwa Zwierciadło, gdzie obejmie stanowisko menedżera ds. kluczowych klientów.

Szaluś ma wieloletnie doświadczenie w branży wydawniczej – przez ostatnich siedem lat zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowej w wydawnictwie G+J, m.in. w miesięczniku "Claudia". W dziale reklamy Wydawnictwa Zwierciadło, którym kieruje Bożena Tyborowska, będzie zajmować się sprzedażą reklamy do miesięczników "Zwierciadło" i "Sens".

Zastąpi Joannę Jaroć, która rozstaje się z wydawnictwem.

Średnia sprzedaż "Zwierciadła" w pierwszym półroczu bieżącego roku wyniosła 82 529 egzemplarzy (dane ZKDP).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,