M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Loteria wspiera markę Elseve

Iwona Dudzik | 29 września 2011, 06:00

OS3 Multimedia przygotowały kampanię promującą markę Elseve firmy L'Oreal.

W jej ramach agencja przygotowała loterię dla klientów, strategię działań w internecie oraz komunikację w punktach sprzedaży, m.in. w sklepach Carrefour i Real. Odpowiada też za całość obsługi loterii i zwycięzców. Kampania ma tytuł "Polki kochają Color Vive".

Loteria już trwa, zakończy się 12 października. Żeby w niej wziąć udział, trzeba kupić produkt Elseve i zgłosić to za pomocą SMS-a lub poprzez stronę internetową www.lorealparis.pl/loteriaelseve. W losowaniach co tydzień można wygrać iPady, iPhony, iPody, torebki i produkty kosmetyczne. Główna nagroda zostanie wylosowana na końcu, a jest nią Alfa Romeo Mito.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia. Francuski spot adaptowała agencja McCann Erickson.

– Do tej pory byliśmy postrzegani na rynku jako agencja stricte interaktywna. Tym projektem pokazaliśmy, że oferujemy pełen zakres usług. Rzadko się zdarza, by agencje interaktywne "wchodziły" w obszary kompetencji tradycyjnych agencji reklamowych – mówi Marcin Maj, business development director OS3 Multimedia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,