M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank BPH i TVN poszukają "zwykłych bohaterów"

Maciej Burlikowski | 29 września 2011, 06:00

Bank postanowił wykorzystać programming stacji do reklamy swojej marki.

Bank BPH wspólnie z telewizją TVN oraz portalem Onet.pl organizuje akcję "Zwykły bohater", polegającą na poszukiwaniu i nagradzaniu zwykłych ludzi, którzy w codziennym życiu zachowali się uczciwie, wykazali się odwagą bądź po prostu byli fair w stosunku do innych.

Od dzisiaj na witrynie dedykowanej programowi można zgłaszać tego typu historie, zgłoszenia mogą mieć dowolną formę: nagrania wideo, tekstu, zdjęcia/kolażu zdjęć z opisem. Uczestnik nie może jednak zgłosić do konkursu samego siebie.

– Wierzymy, że udział Banku BPH w tej akcji zwiększy widoczność naszej marki i osadzi ją w kontekście wartości ważnych dla banku, takich jak uczciwość i zasada fair play. Tworząc nowe pozycjonowanie naszej marki, upewniliśmy się, że możemy je potwierdzić za pomocą namacalnych i wiarygodnych dowodów, opracowanych właśnie w odniesieniu do klientów, pracowników, interesariuszy oraz społeczności. Nad ich urzeczywistnieniem pracują wszystkie działy w naszym banku – powiedziała Monika Brudło, dyrektor zarządzająca obszaru marketingu i komunikacji Banku BPH.

Do finału konkursu przejdzie 9 najciekawszych historii (wybranych przez jury), spośród których publiczność wybierze trzech zwycięzców, poza statuetkami Fair Play otrzymają oni po 200 tys. zł.

Historie i sylwetki kandydatów będą zamieszczane na stronie Zwyklybohater.pl, prezentowane w programach TVN-u "Uwaga", "Dzień Dobry TVN" i w portalu Onet.pl. Przebieg akcji będzie też można śledzić w Facebooku.

W zakresie kreacji reklamowej dla BPH pracuje agencja reklamowa Gruppa66 Ogilvy, bank rozpoczął jednak przetarg reklamowy.

Obsługą budżetu mediowego Banku BPH zajmuje się dom mediowy Starlink.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,