Kraj

PKO BP będzie szeroko reklamował kredyty mieszkaniowe

W poniedziałek wystartuje nowa kampania reklamowa banku - Szymon Majewski tym razem wcieli się w rolę opiekunki.

Bank PKO BP postanowił jeszcze mocniej zaatakować rynek kredytów hipotecznych – od początku października wprowadzi promocję, w ramach której marża kredytów może być obniżona do 1,1 proc. (ale tylko w pierwszym roku spłaty), a bank nie policzy klientom prowizji za udzielenie pożyczki.

PKO BP jest liderem, jeśli chodzi o kredyty mieszkaniowe w złotówkach (z kredytów we frankach wycofały się już wszystkie banki oprócz Nordei) – chwali się, że w II kwartale br. co czwarty kredyt (licząc wartościowo) klienci zaciągali właśnie tam.

Aby jeszcze zwiększyć “siłę rażenia”, w najbliższy poniedziałek 3 października bank rusza z intensywną kampanią reklamową z udziałem swojej twarzy reklamowej – tym razem Szymon Majewski wcieli się w rolę opiekunki klienta kredytu hipotecznego. Spoty będą emitowane w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych, reklamy będą także w internecie (największe portale i serwisy nieruchomościowe) oraz na materiałach BTL w placówkach.

Reklamę przygotowała agencja DDB. Autorem kreacji internetowej jest OS3. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann, za planowanie i zakup kampanii w internecie – Value Media i Cube Group.