M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tribal DDB wdraża ofertę rozpoznawania obrazu

Jacek Piątkowski | 3 października 2011, 06:00

Agencja interaktywna z grupy Corporate Profiles DDB Group nawiązała współpracę z firmą iTraff Technology.

Agencja interaktywna Tribal DDB rozpoczęła współpracę z iTraff Technology, spółką, która opracowała własną technologię rozpoznawania obrazu. Efektem współpracy obu firm mają być komunikacyjne rozwiązania mobilne oparte na tej technologii.

– Zamierzamy na coraz większą skalę wykorzystywać innowacyjną technologię rozpoznawania obrazów na urządzeniach mobilnych w prowadzonych dla naszych klientów przedsięwzięciach komunikacyjnych. Skoro technologia już dziś umożliwia rozpoznanie okładki książki, płyty czy gry komputerowej, to, idąc dalej, umożliwia też rozpoznanie jakiegokolwiek obrazka w gazecie, na ulicy czy na ekranie komputera i wejście z nim w interakcję. W ten sposób ogłoszenie prasowe, uliczny billboard czy jakikolwiek inny nośnik reklamowy mogą się stać i klikalne, i interaktywne – mówi Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający Tribal DDB.

Firma iTraff Technology ma na swoim koncie już kilka zrealizowanych projektów, w tym największy – aplikację SaveUp służącą do natychmiastowych, mobilnych zakupów, przeznaczoną na telefony typu smartfon.

W ramach współpracy zrealizowany już został jeden projekt wewnętrzny, równolegle trwają prace nad pierwszymi projektami komercyjnymi. Nowa oferta będzie przeznaczona dla obecnych klientów Tribal DDB, ale będzie jednocześnie wykorzystywana jako narzędzie do pozyskiwania nowych klientów, którzy będą chcieli wykorzystać technologię rozpoznawania obrazu w komunikacji reklamowej.

Tribal DDB pracuje m.in. dla: McDonald's, Unilevera, Agory, Canal Plus, Johnson & Johnson i Rieber Foods Polska. Agencja zatrudnia obecnie 16 osób.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,