M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tequila\Polska dzieli spadek po George'u Ballantinie

Jacek Piątkowski | 3 października 2011, 06:00

Centralnym punktem działań jest konkurs, w którym do wygrania jest łącznie 100 tys. zł.

Kampania realizowana dla Wyborowej SA pod hasłem "Dzielimy spadek po George'u Ballantine" potrwa do 14 stycznia 2012 r.

Mechanizm akcji polega na tym, że konsument po zakupie butelki whisky Ballantine's (o pojemności 0,5, 0,7 lub 1 l) ma odpowiedzieć na pytanie: "Co zrobisz z wygraną w konkursie?". Odpowiedź ma przesłać SMS-em pod numer 70826 lub wypełnić formularz znajdujący się na stronie dedykowanej konkursowi www.dzielimyspadek.pl oraz na fan page'u marki w Facebooku. Przez 100 dni kampanii zostanie wybranych 100 najciekawszych odpowiedzi, a każdy z autorów otrzyma 1000 zł.

Tequila\Polska odpowiada za strategię działań prosprzedażowych i realizację konkursu. Agencja jest również autorem materiałów POS. Za stworzenie strony internetowej i wsparcie akcji w Facebooku odpowiada agencja 180heartbeats.

Czytaj więcej na temat: , , , ,